ResMed Maribo søger kompetent og struktureret regnskabsmedarbejder

ResMed Maribo søger en ny kollega, der brænder for regnskab og trives med fleksible arbejdsopgaver. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores Regnskabsansvarlige på økonomidelen men vil også få dine egne ansvarsområder. Der er tale om et spændende og alsidigt job i en professionel organisation, hvor der lægges stor vægt på konstruktive samarbejder, uddannelse og udvikling af dig som medarbejder.

 

Om rollen:

  • Regnskab fra A - Å
  • Ansvarlig for lønbehandling
  • Diverse afstemninger
  • Månedsafslutning
  • Ansvarlig for vedligeholdelse af stamdata i økonomisystem
  • Deltage ved rapportering og årsafslutning
  • Dokumenthåndtering i forbindelse med udbudsprocesser
  • Øvrige administrationsopgaver

 

Om dig:

Du er en grundig og samtidig effektiv person, der kan lide at arbejde med et bredt udvalg af forskellige typer opgaver. Vi lægger vægt på:

  • Solid regnskabserfaring
  • Nøjagtig og gennemført struktureret
  • Fleksibel og positiv med hensyn til dine arbejdsopgaver
  • Interesse for faget – måske brænder du lidt for excel?
  • Kan håndtere et højt arbejdstempo i perioder 
  • Analytisk og selvkørende

 

Vi tilbyder:

  • At blive en del af en international virksomhed, som er førende inden for sit felt 
  • Mulighed for at præge en spændende virksomhed, hvor engagement og glæde er store drivkræfter
  • Mulighed for at tage ansvar for opgaver, du brænder for 
  • Et selvstændigt job med gode udviklingsmuligheder
  • En virksomhed med succes og ambitioner, hvor holdånd og en uformel tone præger hverdagen

 

Ansøgning

Sendes til: info@resmedmaribo.dk mrk.: ”Regnskabsmedarbejder”

Tiltrædelse: Hurtigst muligt

Ansøgningsfrist: 15. september 2017

 

Har du spørgsmål til stillingen, bedes de rettet til: Regnskabsansvarlig: Dorrit Krøyer Mix,  på 5475 7549 / mobil 41825949

Kurser

Butik

Kontakt